21 Eylül 2008 Pazar

21 (2008) Dvdrip Xvid Türkçe Altyazılı



Trailer,Fragman,Filmden Görüntüler



21 (2008)



Forever 21 BlackJack Türkçe Altyazılı
OYUNCULAR,
Jim Sturgess=Ben Campbell,
Kevin Spacey=Mickey Rosa,
Colin Angle=Professor Hanes,
Kate Bosworth=Jill Taylor,
Laurence Fishburne=Cole Williams,
Aaron Yoo=Choi,
Liza Lapira=Kianna,
Josh Gad=Miles Connolly,
Sam Golzari=MIT öğrencisi Cam Kazazi,
Jacob Pitts=Fisher,
Jack McGee=Terry,
Roger Dillingham, Jr.=Head Bouncer.



Jim Sturgess=Ben Campbell, Harvard üniversitesi Tıp fakültesini kazanmış başarılı bir öğrencidir. Sıkıntısı paradır ve, Harvard'da okuyabilmek için $300.000 ihtiyacı vardır. Başvuru yaptığı burslardan olumlu bir sonuç alamaz. Taa ki, sonun başlangıcını yaşadığı ve olayların tetikleyicisi olan bir burs başvurusunda Profesörün; " Kendini bize karşı özel yapan nedir? Benim gözlerimi kamaştıracak ne söyleyebilirsin Ben!" demesidir.
Kevin Spacey=Mickey Rosa, Ben 'in matematik öğretmenidir ve gizli organize ettiği BlackJack timinde Ben 'ede yer vermek ister.Ben'i ikna eder.
Artık zaman, Las Vegas'ta oyun,para,tüketim üçgeninde geçer.


Hiç yorum yok: