21 Eylül 2008 Pazar

The Last Legion~XVid~Son Lejyon 2007~Türkçe Altyazı







The Last Legion~~Son Lejyon 2007~~Türkçe Altyazı Tam Uyumlu
17 Ağustos 2007'de vizyona giren filmde;İsa'dan önce 460 yılları ve Roma imparatorluğunun çöküş günleri ve Tahta çıkan 12 yaşındaki son varis Romulus Augustus anlatılmaktadır.
Efsane, bu karanlık tepelerin,
ve aynı bu gök kubbenin altında başladı.
Fatih Julius Caesar için dövülmüş,
büyük güce sahip bir kılıca ait hikayeler...
Bu silah yıllar boyunca babadan oğula geçirilip
en sonunda Sezar 'ın en son asil torunu
İmparator Tiberius'a kadar gelmişti.
Ölümüyle birlikte, kılıç kötü adamların
eline düşmesin diye saklandı.
Nesiller boyunca, gizli bir yerde,üzerinde, "Sezar'ın
bakışları üstündedir" yazan bir Pentagram işaretinin altında saklandı.
Ben, Britanya doğumlu Ambrosinus,...
onu arayan bir sürü insandan biriydim.
Haksızlığın hüküm sürdüğü zamanlarda, ve onu kullanabilecek
dürüst adamı bulmaya adadım. Neredeyse kıtanın sonuna kadar,
Dünya'nın neredeyse yarısını yöneten bir
İmparatorluğun kalbine kadar gittim.
Artık tehdit altındaki Roma,
sınırlarını korumak için...

~~Oyuncular~~
Colin Firth-- Aurelius
Ben Kingsley-- Ambrosinus
Aishwarya Rai-- Mira
Peter Mullan-- Odoacer
Kevin McKidd-- Wulfila

~~Yönetmen~~
Doug Lefler

~~Senarist~~
Jez Butterworth
Tom Butterworth

~~Yapımcı~~
Tarak Ben Ammar
Dino DeLaurentiis

~~Müzik~~
Patrick Doyle

~~Görüntü Yönetmeni~~
Marco Pontecorvo

Film önizleme

imdb


Yükleme Linkleri
Görüntü Kalitesi: Mükemmel
Alt Yazı: Tam uyumlu
Dosya Boyutu: 784 MB
608*256 Piksel
01saat37dakika40saniye
Xvid
Lame mp3


RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

RapidShare: 1-Click Webhosting

Hiç yorum yok: